elevensval = stallet en hel dag

tjosan !

har kommit hem från en dag i stallet. Vilket inte är konstigt när det gäller mig men ändå. Börja nio imorse. Mycket skönt må jag säga (: Fick Såklart rida min lilla häst. Wisper .. Alltid jag som får välja vilken jag vill ha i Torshälla (a) Allt gick skit bra förutom galoppen. Det stog koner som gjorde volten helt konstig. Inte rund någonstans fan. Så hon orka inte runt typ o sen så flög hon ut me kroppen när vi kom till dom andras volt o hon har väldigt svårt å hålla sin galopp så det var mycket jobb. Att dels ha henne kvar på en rund fin volt o samtidigt hålla galoppen. Alla ni tänker säkert nu " ehhe vafan är det svåra, typ nybörjar nivå" men den hästen är koooomlicerad till tusen eftersom att hon bara är 6 år och inte kan så mycket. Inte så mycket koll på sig själv om man säger så.
Nej nu ska jag sluta pladdra xd ikväll blir det iallafall ridning igen.

love.♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0