jävlars va rolig helgen har varit !

min helg har ju som sagt spenderats med malin o ida fast mest malin.
Igår ikväll så stack vi o va med Landi o rafi ( -.- ) ett tag. det sööög så vi stack till Wendy o festa där med några.
Jag o min älskling Joel viitanen har ett löfte som måste uppfyllas innan nyår, helt klart!
det var trevligt folk där så glad som tusan vart man allt :D kom hem där ifrån vid ett typ, kune vart där längre men vi stack ändå för malin o landi börja bråka som två jävla as verkligen. Imorse vakna vi ungefär vi halv tio låg i sängen till tolv(?) kanske klockan var. har ju inte sovit direkt mycke inatt eftersom att två stycken skitungar har smsat o ringt min som två idioter :P men va förväntar man sig av dom när dom är fulla. dan o Eddie ska fan få för det , mohahahha ;)
NU: plugg plugg plugg! ..

love.♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0