looooooootuuuuuuuuussssss

tja! :D

min kväll igår var underbar. Stack till lotus ändå med Ida och Linn. Kom dit vid halv nio. Typ dött då -.- sen börja det komma massor så vi dansa hela jävla kvällen. hahaha jag dansa med endast min kära vän poppe hela kvällen & sen lite med lollo och sanna och malin o linn.. men det var inte mycket med tjejorna :p alla va lite trötta på att ja och han var hela kvällen för dom ville ju dansa med mig . Vart lite kyssar minnsann :p hahaha!  åhh va vissa tjejer vart avensjuka när vi strula massa xd haha töntar.
Stack därifrån ett , vart donken dirr, va skit hungring först men sen .. blää. Kom hem vid två typ, sma lite med folk, sen somna jag.
Idag lite senare ska jag dra till line. Hämta mitt älskade löshår sen hem o fixa lite tills imorgon (:

love.♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0