min kväll har vart toooooppen.. verkligen..

go kväll mina kära läsare. min dag har vart bra tills nu ikväll då den sket sig totalt. Skolan idag iaf fick betyg o allting efter skolan stack jag till malin. allt var skiit bra tills ja skulle till bussen. stack till bussen, precis innan bussen kom så skulle ja kolla klockan på telen men mobilen var stendöd. Fick inte liv i skiten. Batteriet gick inte att få ur, det satt totalt fast verkligen :o sprang tillbaka till malin men när ja skulle ha trycka portkoden så gick det inte. Knapparna funka inte.. sen kom det två svenska as schysta killar som ja fick låna tele av å ringa hem o säga att mobilen va sönder. Stack sen till bussen tog nyckeln o bröt upp batteriet. starta om mobilen. kom till stan o då ringer malin o säger att jag glömt  allt mitt smink hos henne. Fan va great! usch o fyfan säger jag bara . sitter just nu och får feta utskällningen av mamma & pappa för mina 3 stycken IG:n ..

åhhh jag vill bara dö just nu . Inge hästar kvar nu efter det hära. ännu mera toppen

love.♥


Vill bara säga till cattiz att ja tycker synd om dig gullet. Hoppas allt blir ok


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0