när allting var bra :*

Test om 2010!

Det senaste halvåret har jag:

1.Festat? det kan du ge dig på att jag har , massor :D

2.Rökt? every day

3.Spytt av alkohol? nepp!

4.Kysst någon? många gånger !

5.Haft sex? ja

6.Blivit sårad? som fan ..

7.Kramat någon speciell? om jag har!

8.Träffat nya kompisar? ja verkligen , line är den bästa :*

9.Varit kär? japp

10.Haft pojk/flickvän? yes I have!

11.Gjort något du verkligen ångrar? jaa

12.Varit utomlands? nope

13.Rullat dig i snön? ja :D

14.Insett att en person var ett stort asshole? jo tack...

15.Färgat håret? ja!

16.Fått komplimanger? aa massor

17.Gjort bort dig? haha om jag har,senast igår framför en som ja inte ville göra bort mig inför

18.Pruttat på offentlig plats? nej:o

19.Saknar du någon just nu? om jag gör


Kommentarer
Postat av: matilda

den där har jag gjort, hihi :D

2010-12-09 @ 23:17:48
URL: http://matiilddaa.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0