sova -.-

vill verkligen gå och sova just nu!

igår efter malin stack jag dorr till syrran, sen ville fanny att ja kom till henne så då körde elin mig dit. På kvällen så stack vi till andre och träffa han och hansson. Trevligt! Stack hemåt vid elva (: när vi kom hem lyssna vi musik o kolla as gamla bilder på oss tsm :') hihi .. vid två la jag mig i sängen sen råka ja somna. Vakna av att fanny inte var i i rummet. Fick panik typ o ringde henne. Hon hade visst lagt sig på soffan nere för att jag låg över hela sängen o hon ville inte väcka mig. kan ju säga at det var fan lite små läskigt att sova där uppe själv :(
hihi vakna elva typ. vi kolla film sen vid två skjutsa fille hem mig för han skulle ändå ut till tommy :)
stack sen till syrran o nu är jag hemma.
Vart en ganska snabb beskrivning av allt men jag är så jävla trött.
NU: sängen !!

love.♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0