trötter

hejsan!

Nu har jag precis kommit hem från fanny. Skrev ju att vi skulle lana. Båda var fett på sen så va ja så trött så ja ba palla o fanny ba' joooo fan tagga till laaaaaaan ikväll. Sen vart jag yber pigg o hon fett trött efter att vi gjort massage, så hon somna :( så det vart ingenting. Jag som sett fram emot det fett mycke. La oss vid två nångång. Vakna sen vid halv tio-tio , somna om igen efter ett tag sen vakna vi igen vid tolv. Gick upp o käka sen baka vi rulltårta i några timmar. en två kanske sen fixa vi oss sen vart det tuna park. Fick inte med någnting hem för mina pengar på kortet var slut :( 
Skulle sovit med Malin ikväll men fick inte för mamma o pappa. dumma !!



love.♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0