badhuset

usch, orkar inte ens säga hej idag . är så jävla arg o besviken på vissa personer som tror sig kunna behandla folk så som dom tycker är rätt, fast de är jäävligt fel. fel så innåt helvete. min dag har varit skit från början till slut. det ändå som gjorde mig glad var badhuset. var där med klassen för vi skulle ha simtest o efter det fick vi vara i äventyrsbadet. mycket roligt!
kan väl även tacka lisa axelsson för att hon gjorde min dag en aning bra iaf med sitt glada humör o humor på spanskan :)  har precis haft utveckligssamtal. mycket bättre än förra årets! mycket possetivare saker nu, så det är bara att fixa engelskan så är helt ok . VG i svenskan troligtvis, as nöjd!! har fått VG på alla uppgifter nu i nian .

love.♥

du är helt borta ur min värld, det kan aldrig bli som förut igen efter det hära. aldrig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0