din jävla fitthoraaaa!

seriöst, du som kommenterar massa elakt helt iden sluta med det för i helvete , är sjukt sur på dig .
jag har inte kvar så ja tjänar pengar eftersom att det strula så mycket.
i vad i helvete vet du om ja har råd eller inte ? jag har fan råd, bara för due fattilapp o inte jag. du måste fan må bra av att hålla på som du gör. o bara så du vet så är du sjukt jävla trög för alla datorer har ett eget IP nummer. alla har inte samma lilla du. och jo jag har runt 4-5000 läsare så fuck off :s du vet för i helvete ingeting. o vafan får dig att tro att ja lever på mitt studiebidrag ? min mamma o pappa ger mig gör fan pengar hur störd får man vara :s ja skiter fullständigt i om det kostar , hur fucking mycke som helst , ska fan kolla upp vem du är. jag kan anmäla exakt allting till polisen om det är så du vill. gärna för mig. dom kollar upp dig direkt så du vet .. sluta förfan !
äckelfitta !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0