etta? .. nej tvåa

nu har jag kommit hem från tävling, utöver att jag ramla av så gick allt kanon.
Redan vid framridningen så var han helt hyper. Skutta o hoppa o larva sig. När vi fatta galoppen så börja han bocka o sprka bakut vid läktaren. sket i de, så ja fortsatte bara rida på som vanligt. sen när jag hoppa så gick det väl helt okej. gick rätt bra tills sjuan när jag tappa båda stigbyglarna, tänkte bara att ja skulle vinna så hoppar sjuan, vänder mot första omhoppningshindret, gick typ blackout där. jag kunde ridit runt ett hinder så ja han få i fötterna i stigbyglarna men de svartna typ så ja svänger som ja planerat, hoppar första "om" hindret o han bocka så ja hänger på sidan o tänker ba' ja ska upp, ja ska vinna men sen så slängde ja mig av för ja klara inte av att komma upp så långt igen så ja vänder typ runt i luften så ja landa med ryggen rakt i marken ... aj!!!
trodde verkligen att ja skulle få en hästhov i fejjan eller att han skulle kliva på hela mig typ.
men kom tvåa så jag är nöjd ändå :)

love.♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0