hel skön kväll

hejhej.

Har precis legat o läst i över en timme. Över 200 sidor :o ja är mera död än vad jag var innan .. Idag har jag bara legat o slöat på soffan. Har kännts som att aj ska somna vilken minut som helst. Kvällen igår var urskön med alla goa människor. Bertättar lite om den. Stack dit till kvart över sju ungefär. vid åtta kom alla andra som inte kommit än. Vi snacka, dansa o hade skit skoj. B-L va lite borta så han ringde till 118 800 o fråga hur man gör en " saftig moon-walk" hahaha höll på att dö när han sa det. Sen efter ett tag igen ringde han o fråga hur man " förför en saftig 80-åring" ( trore va nått sånt xd ) hahahah fan va det kosta att ringa. O andra gången ville hon inte svara så hon ba " ni får smsa." B-L ba men fuck you kärring sen la han på.. hahahahaha vid tolv ett börja alla dra sig hemmåt så då kom mamma o hämta mig o robert så körde vi hem han sen när ja kom hem la ja mig i sängen o glodde tv. sen vid tre somna jag o sov tills ett idag..

love.♥

bilderna från kvällen kommer imorrn kanske

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0