I LOVE THE WAY YOU LIE..

tjen mittbena!! ;D

min dag har vart riktigt bra. bra o snabba lektioner med glatt folk :)
det ända dåliga är väl att det regnat o snöat :( är helt blöt fan .. ser ut som en våt katt :p
busschauffören på vägen hem gjorde min dag. alla ba puttades o shit för att få plats i bussen , då skriker kärringen" ni är väl ändå så jävla stora så ni inte behöver pluttas, ni kommer ändå bara in en och en." vi ba' men shit o börja skratta .. sen så när emlie o ja kliver in så emelie ba " haru pms eller jävla surkärring" o ja skratta o sa " precis" hon ba kalla mig kärring typ sen så ja ba" vafan äre sluta vara så mensig störda kärringjävel" sen gick vi HAHAHAHA !
usch tanten va helt cp :o

love.♥

Kommentarer
Postat av: Mariam

Vill du va med i "dagens blogg"?

Kolla in min blogg då! :)



Kramkram

2010-11-15 @ 16:56:45
URL: http://mariamdelyx.blogg.se/
Postat av: Anonym

oj vad moget, vad cool du är, var bara tvungen o skryta om en sån sak? HAHAH tönt

2010-11-18 @ 10:16:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0