määääktigt som f-a-n!

INLÄGGET ÄR INTE LÅNGT!!! BARA SÅ STOR TEXT SÅ MAN TROR DET!!!!


hejhej!

fyfan FAN va mäktig kvällen var igår på lotus asso. Neomo och Jockiboi kom som sagt dit o vet ni :o , ja pussa nemo på munnen och sen jockiboi på kinden :o sen kramades vi massor. haha nemo ba' du jocke.. får man strula med nån tjej här inne så kolla han på mig o gjorde flörtis efter att vi pussats, haha men fan alla tjejer ba knuffa o skit så tyvärr vart det bara en puss:( förövrigt var det as niice. dansa som jag vet inte vad. Chejka(stavning) loss som fan redan från början till slut. hahah det pinsamma var att massa trodde ja o viktor frisk va tsm för vi var hela kvällen o höll varann i handen, men det var bara för att inte tappa bort varann :p så nu vet alla.. vi är I N T E tsm :p
hahah Jonte den skiten strula seriöst med alla :p bara för han är så snygg hihi. Vi verkligen ägde dansgolvet!
Nårga killar gjorde som en ring så skulle nån gå in o dansa, de va bla. oscar starnd, daniel almen ( min kusin) , daniel wolffs, sen massa blattar, sen adam österholm, men iaf ja o adina ba går in o chejkar sönder, o alla killar ba smächar mig på asset o så gjorde daniel det, wolffs allo så ja ba går fram till han o kysser han o alla ba' ohhhhhhh ;) hahahahahahah fyfan så mäktig kvällen var. Vid tolv kom pappa o hämta mig o lina , så drog vi till henne och sov. Sen idag tog ja bussen vid ett till stan sen hem. Men när ja kom hem hade ja glömt nykel så ja stack till Lovisa.
Men seriöst asso åter till lotus. NI SKULLE VART MED NI SOM INTE VA DET :o
går inte att beskriva känslan den här gången på lotus. Tyvärr.. var det den sista :( kommer inte klara mig utan det fan :'(

love.♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0