nu jävlar .... svar till: anonyma tönten

din äcklig feta hora , du vet att jag har din IP- adress , från två datorer. Jag ljuger inte någonstans. Jag har pussat nemo på munnen. Nått mer eller ? du kan fråga alla mina vänner jag var med på lotus. Så FUCK IN MY AS! och JO jag har haft 6000 besökare. Jag godkänner inte kommentarer som " söt " "hur är det" och onödiga så mm just det. Jag kan hitta dig hur lätt som helst så du ska nog ta och hålla käften. Varför skulle inte ja kunna det ? pussa nemo.. oj va svårt , be om en puss o sen bara för han ville strula med mig, so what ? ändå han som ville inte du , jag skiter i vad du tycker om mig. är bara jävligt trött på dig mongoäckel. Min blogg går as bra. jag tjänar pengar på den så därför jag har många läsare också .. HA-HA-HA ÄR DET ÄNDÅ JAG VILL SÄGA TILL DIG!

DU ÄR SKABBIG OCH STÖRD I HELA FUCKING DITT HUVUD.


'
ja hejhej!

Skolan idag var ok, märks att man inte varit i skolan på två veckor ..

hejdå

love.♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0