seriöst

seriöst varför är alla så jävla omogna som kommenterar. seriöst, skriv ditt namn om du ska klaga o fitta dig. så jävla fegt att inte skriva sitt namn. vafan är du rädd för. skriv namn o efternamn så vet jag vem du är omogna människa. o haha jo, jag får många läsare, vafan har det för roll hur min header ser ut ? du är ju fan helt väck fitthora. jag är så jääääävla lack på dig just nu. så äckligt vidrig du är- o nej ja skryter inte om vad jag o emelie sa till bussisen? vafan är du 5 år eller. du beter dig fan som de, eller näe fan tror en fem åring kan bätte än dig.
jag berättar om mina dagar i bloggen, du klagar i varje jävla inlägg, ge dig. om du hatar mig o min blogg så sluta läs förfan. du säger att ja inte kan få ens 5 stycken läsare typ, pga min header, du är ju en av läsarna så HA HA HA, där gör du bort dig totalt.
jag fuckar ur riktigt totalt snart! SLUTA LÄSA MIN JÄVLA BLOGG. JAG BESTÄMMER VAFAN JA SKRIVER. JAG SKRIVER FÖR JA TYCKER DET ÄR KUL :O SKITER I VAD ANDRA TYCKER.!!!!


åhh jävla apcp, hatar människan , hon vågar ju inte erkänna eller skriva vem hon är heller :s
dagen har iallafall vart toppen .

love.♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

du kan ju söka på hennes ip så ser du vart den kommer från:p

2010-11-18 @ 17:51:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0