the city (:

heeejsan!

Min Fredag vart sjukt bra trots allt:) Fanny kom hit istället o sov här. Hon kom ungefär vid nio. Stack ut ett tag, sen så va vi inne o bara satt o snacka om allt mellan himmel o jord. skönt!
Vid kvart i tolv(?) så kom martin strand hit ett tag , vi stog ute o snackade tills klockan var runt ett. haha den killen är urskön verkligen! :) Sen så gick jag och fanny in , skulle sätta på en film men vi orka inte så vi la oss i sängen o snacka om massa. sen somna vi. vet inte ens va klockan var då.
vakna upp halv elva , gick upp o käka feulle efter ett tag sen fixa vi oss o stack till stan. ät mat o fanny köpte smink.
har precis kommit innanför dörren nu :) ikväll blir det att träffa fanny ett tag ;d

vill bara säga tack för alla söta o fina kommentarer :) två stycken var lite onödiga men det är bara dom som inte har något liv :) trodde inte att jag skulle få så många kommentarer på kanske två timmar typ. haha ..
fortsätt så!!
tvärr svarar jag inte på kommentarer som " vad ska du göra i helgen" och sen " hur mår du ? "


love.♥

coola tjejor !

Kommentarer
Postat av: Hiba

sv: tack =)

2010-11-13 @ 18:08:57
URL: http://shockis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0