tja snygging ;)

HAHAHAHAHAHHA min släkt asso ♥

fyfan va cp vi är asso. mina mostrar o kusiner är ju fan sjuka i huvudet :p
när vi käka tårta så skratta jag o linnea o emelie så tårarna rann. vi snacka om massa sjuka saker o gelen på tårtan va tarmludd o  massa, vissa av er tänker nu ba ' ehhe va är det roliga, men det va så jävla roligt så linnea o jag vart as varma det ba brände i huvudet på oss för de hetta till som fan :p
sen kommer fille, min kusin, hans kompis kom för att dom skulle lana ikväll o han ba hej, jacob. Och ja ba' tja snygging ;) :D as högt fast ja skulle säga det tyst o min ena moster hörde ju såklart de så hon ba börja as garva som jag vet inte vad o alla ba va ? :D hon ba julia ba' tjaa snygging o fyfan va vi alla skratta, jag höll på att dö av att det var så varmt för ja vart ju så jävla generad att jag sa det så högt mitt framför han o sen att alla andra hörde de o börja skratta xd hahha så ja var verkligen brandbil. (röd asso). shit vilken kväll asså.
wille ba ska ja gå o ta kort på han sen skicka till dig ja ba aa, aa gör det fan ;d sen kommer ja upp till jacob som han hette o sen fille så wille ba nu har ja en bild, ska du kyssa bilden nu eller ? ;) ja as högt igen : nej då jag kan gå in nu o kyssa snyggingen nu ist:D hahahah faaan så ja skämdes ihjäl :p

LOVE.♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0