tonight is a perfect night


tjo bree !

allt bra med er läsare idag ? tipptopp med mig här asso. vakna vid halv tio idag  av att mamma kom upp o fråga om ja skulle vara hundvakt eller inte. igår somnade redan kvart över tio :o as trött efter att fanny och jag vart ute o åkt lite. Vaknade vid fyra av att jag fick mitt 17de sms under dom sex timmarna jag sovit -.-
fyyfaan . as jobbigt att läsa alla när precis vakan o var skit trött men kunde inte låta dom va .
Ikväll så ska jag iväg. kan inte säga vart tyvärr för det är en överraskning till min mormor o morfar för dom firar guldbröllop idag eller vad det är. och man vet ju aldrig om dom kollar min blogg, hah ainte för att jag tror det men ändå bäst så ;d tror iaf att det kommer bli trevligt !

love.♥

dig vill jag dela mitt liv med

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0