you made my day

Hej
sitter här o väntar på att maten ska bli klar. Är vrålhundrig. Idag var jag ju på stan med Lina. Vi gick runt o kolla klänning till henne , hon köpte en as fin klänning innte på JC . Vi somba' uscg JC har inge fint längre bara fula kläder typ men nej nej det var skit snygg, en svart kort tajt klänning. Ville ha en själv. Vi käka även donken. tjockisar hihi !
vid tjugo i fyra tog jag bussen hem. Sen dess har jag bara suttit här o sen kollat tv. Tror jag ska ta mig en dusch.

love and peace.♥

jag saknar dig älskling. Vill bara ta tillbaka dig, du var o kommer alltid vara mitt allt. den bästa i världen

Kommentarer
Postat av: ida kostet

naw sikken söt påånni :) <3

2010-11-01 @ 19:40:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0