cherie

hej hopp!

Skolan idag var.. konstig. Vi har ju haft såndär miljövecka o jag har ju vart sjuk så jag fatta nada när jag kom till skolan idag. Dagen har varit rätt chill ändå. Har inte gjort ett piss verkligen. Eftersom att jag inte var i skolan förra vecka så visste jag ju inte vad vi skulle göra o de var ju liksom sista dagen idag så jag skrev rent redovisningen sen så har jag inte gjort nått annat på hela dagen. Att skriva tog väl ca. 10 min
Efter skolan så stack jag till stallet direkt. Red ut i ungefär 2 timmar med Linnea. Skönt att bara sitta o snacka om massa saker. Nu så ska jag äta för jag är grymt hungrig eftersom att jag inte ätit på hela dagen förutom frukost.
Ny design vart det ju inte igår så det kommer väl om nån dag

love.♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0