Cp huvud


svar på kommentar:
Frida: det är en tysk vaktel (: det är en jätte trevlig hund. Blir inte speciellt stor. sök på vaktel så fåru veta exakt vad dom är som fullvuxna. Det är en hund som är gjord för jakt mrn man kan ha den som sällskap också. Jätte snäll mot barn o de. Riktigt mysig hund. Har en stor vaktel :) kram



tjatja!

Har precis kommit hem från Dan. Stack dit vid halv ett ett ungefär. Kolla film o massa, sen vid fyra typ så kom Jerre så han va där ett tag sen vid fem halv sex så stack dom o köpte pizza eller något och jag åkte hem. Dan verkligen torterade mig idag :'( han va jätte elak han gjorde hahahaha aa tänker inte säga men iaf. Sen tog han min toffs o " la" den på ett ställe som inte va så fräscht. På vägen hem så kom Fanny på moppen så vi stog och snacka ett bra tag. Ikväll så blir det myskväll tror ja. Rikard är och köper pizza nu så han, ja o pappa ska äta det- ska kanske träffa en person sen också :)

love. ♥

sluta snacka en massa din äckliga slyna. jag vet vad som är sanning inte du

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0