emma sohlman <3

hhej :)

nu har jag nyss kommit hem från stan. Skolan idag var as kul. idrotten var underbar.. första gången haha!
Efter skolan så stack jag till stålfors och väntade på Emma babe. Stack ner till stan, gjorde det vi skulle sen kolla vi på lite skit. Gick mest runt o så. Vid sex sen tog jag bussen hem o nyss kommit hem, eller aa har ätit också.
Jag är lite sur just nu för mamma o pappa inte låter mig åka iväg på fredag för dome borta och dom litar inte ett piss på mig länge :s så jag måste tydligen vara hemma :o glöm det kan jag bara säga- nu blir det so plugg sen duscha och det.

love.♥

Emma Sohlman, min kärlek till dig är obeskrivlig, bästavänner- nu & för alltid♥

Kommentarer
Postat av: emma sohlman

älskar dig bästa vän, you are my everything, me and you forever <3

2010-10-19 @ 13:18:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0