g på musikprovet ;d

tjatja bloggen ;) hihi nej ..


Dagen har toppen förutom engelskan och matten -.- det sög. Hatar mina lärare, dom skäller på mig fast jag inte gjort nått. Folk snackar med mig och jag svarar men dom skäller bara på mig att dt är jag som snackar. Töntar!
Hade musikprov idag också. Mellan 25 o 50 va g, jag fick 38,5p. Riktigt nöjd. klart man vill ha VG eller MVG men fan G är också bra. Bara man klarar det så att säga. Min kväll ska tillägnas åt att plugga matte. Prov imorrn .. Surt!
När jag var klar med musiken så stack jag till stan. Hade glömt idrottkläder sen är jag svinförkyld så skulle inte varit med ändå. Moster min blekte mia tänder så min pärla blänkte lite exktra ;)

nu vare matte ja.

love.♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0