HAHAHAHAHHAHA

1
- Det krävs 134 minuter aktivt sex för att förbränna alla kalorier från en chipspåse. Jag har precis ätit 5 påsar, vad gör du ikväll?
2
- Jag säger inte det här för att impa på dig, men det är faktiskt jag som är Batman.
3
- Tänk om livet va ett spel å du va tärningen. Då skulle jag pussa på dig för tur, rulla dig runt på bordet å hoppas på sex.
4
- Om en tjock gubbe kommer och stoppar dig i en stor säck, oroa dig inte, tomten försöker bara ge min den perfekta julklappen.
5
- Skulle du kunna be dina bröst att sluta stirra på mina ögon?
6
- Du är den perfekta inredningsdetaljen.. Du skulle passa perfekt i min säng, i min soffa, på mitt golv, eller lutad mot min vägg..
7
- Jag begär inte att du ska falla för mig, men du kan väl iaf snubbla lite?
8
- Jag slår vad om en kyss på att du inte vågar pussa mig!
9
- Har du ett plåster? Jag skrapade knät när jag föll för dig.
10
- Hej, jag har stånd och det är ditt fel!
11
- Orka raggningsrepliker. Ska vi knulla?
12
- Fryser du? Det borde du göra; för du har varit naken i mina tankar hela kvällen.
13
- Av med kläderna snygging, det är insidan som räknas!
14
- Trosor är röda, Kalsonger är blå, äh skitsamma, dom ska ju av ändå!
15
- Himlen måste vara tom ikväll, med tanke på alla stjärnor som glittrar i dina ögon.

hahhahaha älska!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0