HAHAHHAHAHA :(

Ja ni.. Min kväll igår var rolig men sorglig. Vill inte gå inte på sak. Jag var en sån där tant som lyssnar på folk som mår dåligt eller har nått på hjärtat som vill ut. (haha) Låg och messa länge länge inatt. Vakna nio o har messat med samma sen dess. Idag så blir det att ta det lugnt sen plugga lite so. Prov på Tisdag.

love.♥

julia säger: Horor är som skit.. inget man vill ha o göra med
luke säger: Precis
julia säger: jag kom på den själv, visst varen bra :D
luke säger: hahahahaha ända bra du kommit på xD
julia säger: nån gång måste ju vara den första :D
luke säger: haha sanning xD
julia säger: min intelligens blir bara bättre o bättre för varje dag som går..Tror jag snart är Einstein 2 :D
luke säger: HAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHA xD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0