står kvar på samma plats

hejhej bloggen !


usch va det känns fel att säga hejhej " bloggen" det är ju faktiskt er jag ska säga hej till, alla ni som läser min blogg, alla ca 300 som läser  min blogg. Så jag säger nog fan hejhej!

klockan är 09.35 och jag är inte så pigg. Magen kurrar som ett jävla svin o ja.. har lite ont i huvudet fortfarande.
Rikard sa nått jävla smart för ganska längesen. Kommer inte ihåg till vem det var men iaf kolla här: om man inte precis ätit när man ska sova blir man inte hungrig lika lätt på morgonen, men om man äter precis när man ska sova blir man hungrig som ett jävla svin direkt när man vaknar. Har hänt mig två gånger nu ..  det är fan inte kul asso.
nu tvingar mamma mig käka frulle. Dagens planer att åka till polisen ( ingen kommentar) haha nej men jag ska fixa pass och lite grejor.

caio!


love. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0