tråkig o ful

nu har vi vart hemma i ca. 20 min efter att ha hämtat hem lilla Cesar. Han är tråkig o ful. Inte sådär söt o fin som ja hoppats på :/ men men .. Ikväll ska vi till Elin och Rikard o äta. tacopaj. vi gör maten men vi äter den hos dom eftersom att dom har lilla Cesar hemma hos sig.- det är ju egentligen deras hund men vi säger att det är våran med. Min lilla tokhund är ju pappan till den. Ikväll så fick jag inte dra nånstans bara för jag varit hemma hela veckan. vafan jag har vart frisk sen i onsdags eftermiddag ..

Kan väl också säga tack för den " fina" kommentaren HAHAHA ..

love. ♥


Kommentarer
Postat av: (_*_)

;)u welcome hotstuff

2010-10-03 @ 14:45:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0