9.33 Torsdag

HEJSAN :D

Har precis vaknat. Idag mår jag sjukt mycket bättre än vad jag gjort dom andra dagarna, hah ainte konstigt.. ny dag ju. Har inte så ont i halsen längre så nu är det bara mitt huvud som gör lite ont. febern är helt borta också ♥
Idag så ska jag faktiskt ta mig tiden att pligga både spanska och matte. Hade ju egentligen prov i dom ämnena i Måndgas men jag slapp ju de som tur var ;d Nu ska jag faktiskt höja volymen lite på tven för det är en sjukt bra låt som spelas på mvh sen ska ja göra frukost.


love.♥

när det vart ett så snabbt slut är det svårare att glömma

Kommentarer
Postat av: Sandra

Kikar in.. Vad har du för dig då? :)

2010-09-30 @ 10:04:05
URL: http://sandraorrebro.blogg.se/
Postat av: svar till sandra

nu förstog jag inte riktigt vad du menade? :)

2010-09-30 @ 10:58:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0