am back

hejhej !

igår så vart det inge skriva men jag mådde så skit så orka inte sätta mig vid datan . är fortfarande hemma. Ska vara det hela veckan. Jag har liksom haft feber varje natt förutom den här fats då hade jag det istället imorse och de va sjukt va varm ja va. Fyfan det ba ran på hela mig typ :o inte niice, men jag är ju förkyld så de kan vara därför. Jag är inte hängig eller nått sånt. Så nu har jag baar ont i huvudet, helsen sen lite feber typ. Igår så skulle jag ju ha ridit lektion som alltid på Tisdagarna men ja kände att ja inte hade orken till det. Nu ska jag ta och fixa lite te sen gå ut en stund. Mamma tvingade mig att gå ut och plocka äpplen så jag inte sitter inne hela tiden bara. Har fått så sjukt ont  i min rygg och nacke efter att ha legat ner i två dagar. Höll fan på att dö igår för att det gjorde så ont. Sjönt att man är pggare idag så man kan sitta upp.
vi hörs


love.♥

sjukt gammal bild

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0