baby your all that i want

varför ska det vara så jävla svårt att släppa taget om dig
inse vad som faktiskt händer
vill inte att det ska vara så som det är just nu men vafan ska jag göra
varje gång jag hör ditt namn så stelnar jag till och blir helt kall i kroppen
vafan ska jag känna så för
är så jäkla svag utan dig vid min sida
jag skriver ditt namn överallt på kroppen, på borden , på väggarna men allting suddas jämt ut
jag klarar verkligen inte mera snart
jag vill bara vara med dig , jag vill bara ha dig dig dig
vill kunna snacka med med , har inte hört ett ord på över en vecka
jag sitter och kollar på bilder på dig och blir tårögd
så fort ja fått annat i mina tankar så säger någon nått
som påminner om dig
finaste du , jag saknar dig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0