fuck you

hejhej!

Just nu så sitter jag och pluggar No tills imorgon. Kan allting men mamma tvingar mig träna. Hon säger hela tiden men kör en gång till så du kan det, när ja e klar säger hon samma sak om och om igen. Ikväll så ska jag och Fanny ut här i Gillberga o sälja kakor för fulla muggar :D Dagen ida va sjukt skön- svenskan o musiken var nog fan dom bästa lektionerna. På musiken så snacka vi om våran skiva som vi ska spela in snart. Jag satt och spelade bas hela lektionen, tihi (a) På svenskan så satt jag, fanny , johanna , robert , wille o philip i mysrummet o läste och helt plötsligt kommer Kent in och börjar snacka massa så då börja vi hålla på med kakorna. Jag tog hem 14 burkar kakor så nu har jag 19 burkar att sälja. haha skön lärarare man har ibland. Så det vart inge läsa för våran del för sen kom mamma och hämtade kakorna. Nu känner jag att det lukat lassagne, vi hörs !

love. ♥

så fittig stil du har, trodde så fuck heller såhär dåligt om dig, sjukt besviken på dig. att du inte inser

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0