fyrhjuling

har precis vart ute och kört lite fyrhjuling. Jag som inte har varit ute på tre dagar har inte märkt att det blivit sjukt kallt ute. Man märket helt klart att hösten är här. Löven börjar bli lite sådär rödbruna o de är frostigt på mornarna o sen kallt. Jag vart helt röd om kinderna för det var så kallt. Det var riktigt skönt att få komma ut o ta en nypa luft. inte bara sitta inne hela tiden. man känner sig så isolerad. Jag vill bara till skolan just nu. Inte likt mig att vilja det men jag är riktigt trött på att vara hemma om dagarna. jag vill till kompisarna o sen ha nått att sysselsätta mig med. Även om skolan är pest o pina rent ut sagt så äre fan skönt ibland att vara i skolan. Som sagt, jag ska vara hemma hela veckan o det kan jag bara säga fyfan för.

love.♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0