loooooordag

hejsan!
Lördag idag då. Sov hos Bea i natt. Kan väl berätta lite om våran kväll. Som sagt, kom till henne runt sex ungefär. Tog bussen till Torshälla direkt typ. Mötte upp Elias sen gick vi till Matte men han skulle käka så vi gick till torget, i torshälla asso o så mötte vi upp Skönaste Nathlie Aulen. Efter det gick vi till Matte igen då kom han ut sen så typ satt vi vid torget ett tag för det var fett kallt sen så gick vi massa. Haha bla. till kyrkogården för Elias o matte tyckte det var kul att skämma mig :( sen vid halv tio så stack Natta hem o vi andra gick till Göksten sen efter en halv timme typ så drog Matte så ja, Bea o Elias satt oss uppe på ett berg o bara satt o snacka o hade det mys o skojj. Vid halv elva så stack Elias hem o ja och Bea tog bussen till slagsta. När vi kom hem så la vi oss i sängen på engång. Jag var skit pigg men Bea somna som en jävla gris o et gjorde ju inte saken bättre för för dels va hon förkyld så hon lät as mycke när hon sov o sen kunde ja inte sova o då vart det bara svårare av att hon lät som jag vet inte vad. HAHA kvällen o de va iallafall lyckad.

Ikväll får jag se vad som händer. Det återstår att se.


love. ♥

miss you darling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0