RIDLEKTION

hejsan!

sitter just nu och kollar IDOL. Kom hem från ridningen för ett tag sen.- dressyr var på schemat. Skulle hade Colonel men ja vägra så ja o Matilda bytte så jag tog Eos ist. FYFAN vad jag är nöjd med kvällen pass. Gick så sjukt bra. han var mjuk och fin. Har aldrig fått så fin form på han nånsin. han gick ner på tygeln jätte fint allting.Vi gjorde skänkelvikningar på kvartslinjen när man kom emellan konerna på mitten av " sträckan" så skulle det vara ökad trav. Man fick sitta ner om man klarade det o haha de va bara ja som gjorde de xd. Körde även ökad o minskad galopp. satan va nöjd jag var med den minskade galoppen. han gick så lätt fram men ändå så gick han nästan lite på stället. galoppen var så sjukt fin. Fick driva till tusen med underskänkeln men fan de gjorde resultat.


love. ♥

jag och Eos på KM 2010 vinnare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0