sick

hejhej!

satt mig precis vid datan för att skriva lite. Är hemma idag för jag har feber, ont i huvudet o andningssvårigheter eller va man ska säga. Började redan igår kväll vid elva. Hade skit svårt att andas. Tog en extra kudde så ja inte låg helt uppåt mot taket med munnen o de. men jag fick så sjukt ont i huvudet då så jag tog bort den men då börja må illa som ett as sen hade jag så hög feber att jag började vrålfrysa. Har sovit lite mindre än 2 timmar inatt. Fyfan jag är helt slut. Det är fan värre i halsen nu än vad det var inatt , de är nått tjock i hela halsen som inte går bort. Jag har jätte ont i ena halsmandeln för denm är helt svullen o shit. Vi som slutade tolv idag o jag som skulle ner på stan :(
aja ska glo tv nu.

love. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0