TUNG DAG I SKOLAN

Hejsan hoppsan!

Äntligen har man kommit hem efter en låång dag i skolan. Slutade tjugo i fyra. Eller aa vi skulle ha slutat då, vi slutade tre idag för vi hade typ ingen hälsa. Dagen har på säät och vis varit rätt chill. Första lektionen hade vi matte, fast bara 40 min tror jag det var. Ingen jobbade ett skit för vi hade ingen lärare för han var sjuk. Sen andra lektionen så hade vi ae-val o då skulle ju samma lärare som va sjuk vara där så vi hade ingen lärare då heller så vart att sitta ute i spåret. Alla va o jobbade typ förutom jag, Johanna, Fanny o Brandner. orkaaaa. liksom coolt o skolka ju :o haha nej nu skojja jag. Vi skolkade inte. Vi hade ingenting att jobba med så våran nya lärare lät oss sitta kvar där ute annars hade vi bara stört alla andra. HAHA har börjat gilla henne faktiskt.. Efter idag.. Hon verka ju rätt nice ändå.- sen vare ba no so svenska o engelska. Gjorde ingenting på dom heller. en lätt uppgift på no:n sen lite mer jobb på so:n sen läsning på svenskan o sen engelskan läsa högt. Behövde inte så satt o lyssna musik ist. Nu vart det mycket skriva. Ska käka nu sen åka till Kungsör för att rida.

Pussbabes!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0