Vad fan ska rubriken heta ?

hejhej!

Har precis vaknat efter en jäklans skön sömn. Sov fan ingenting igår natt så de va skönt att fp sova ut. Igår så stack ja till Elin och Rikard först sen stack jag in till Martin och kollade film med han o lilla Fanny. Vi kollade på världens sjukaste film. Den va fan äckligare än house of wax :o Vid halv tio tio så stack jag och Fanny till Hållsta. Träffa Emil och Johannes. Sen precis när vi skulle åka så kom Max med bilen, så då stanna vi och  snacka med han ett tag sen kom Petter, Martin o Ralle i Martins bil. Stog med dom ett tag sen stack vi alla. Jag och Fanny stack hem till Johannes för vi skulle kolla film men det vart inte riktigt så. Vi kolla film i 15 min sen lyssna vi på musik. Vid tolv så var det dags att pallra sig hemåt. Hämta moppen hos Fanny sen raka vägen hem. Somna ungefär ett halv två tror jag.
kvällen var riktigt bra!

love. ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0