disco i skolan + glas i foten = sjukhuset


kul fredag va ? ;) tycker inte jag iallafall.

Dagen: hade matte dom första två lektionerna, sen slöjd och sen so. Hade so i 10 minuter sen gick ja o åt. Vi hade läxförhör så.. Efter lunchen var det dags för påsk-discot. Var inte kul alls. Alla var så jävla tråkiga som inte dansade. Efter ungefär 30-40 min kände jag nått i foten men sket i det bara. sen när ja sätter mig ned och känner så äre ju något som sticker ut. En glasbit.. skolsyster var inte där så kent och cissi försökte få ut den men den satt typ på sidan av såret så pappa kom så åkte vi till vårdcentralen. Satt där i kanske 40 min innan vi fick komma in. Hon petade som fan men fick inte ut glasjäveln. Den hade ju liksom åkt på sniskan så man fick inte tag på den. Så nu har ja nått skit runt ena tån och det gör skit ont & ja kan knappt gå. Fick hoppa in till sjukhuset på ett ben haha :(
Lyckat!

Nu ikväll så ska Lovisa, Robban & Johan komma upp och äta o fika m.m.. Catrin och Cajsa är i stockholm så det var baar dom. Men kul ändo! Lovisa är iof redan här men aa.



love.♥



älskar er flickor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0