♥ du gör mig knäsvag

tjosan!

skolan idag var braaa. riktigt bra!
den rulla på som vanligt. vi hade ingen idrott så hann med en tidigare buss :) stack till stan, eller ja.. till elvira. vi fixa en sak sen så stack vi ner på stan. satt på first ett tag och snackade sen gick vi och kollade kläder- hitta massa snyggt till sommaren. tror jag dör, vill vara miljonär!!!!!!

Juste fick hem brev idag från skolan. om betygen. 5 IG varningar var det ja! starkt jobbat jullan ;)
nu ska jag ta och duscha sen käka.

love.♥

Kommentarer
Postat av: lovisa

haft en bra start på veckan?:)

tänkte bara tipsa dig om en tävling jag har! du kan vinna ett par valfria snygga strumpbyxor från www.snyggastrumpbyxor.se, kika på tävlingen här: http://lavitadilovisa.blogg.se/2011/april/vinn-strumpbyxor.html#comment



har även 2 andra tävlingar där du kan vinna valfri vara ur fashionbox.se samt en valfri bikini/monokini från www.brandsinfashion.com

2011-04-18 @ 16:15:02
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0