friday!

HEJ

Nu är jag äntligen hemma efter en heldag på stan. Stack in dit vid kvart över tio. Gjorde det jag skulle sen stack jag till Faktoriet o väntade tills Elvira slutat. Vi gick och åt på Rinman ( eftersom att deras skola äter där). Sen stack ned på stan och leta klänning för fulla muggar. Hitta ingen snygg på stan så vi drog till Tuna Park. Hitta en jätte fin klänning där., fick även en good-bag som den var en skit fin sjal/halsduk i. Älskar den♥ Så det blir att ha klänningen imorgon. Stack sedan tillbaka till stan, eller aa till Elvira. Sen gick vi ut o träffade Jack. Lucas hänka på också, så vi 4 drog ner på stan oså. Träffa på lite folk som vi umgicks med också. Sen vid halv nio tog jag moppen hem. Cp- moppen dog när jag var ungefär 2 km ifrån mitt hus. Seeegt!
Pappa och mamma fick komma o hämta mig haha. Ska alldeles strax sköjla ur hårfärgen som sitter i. Skulle ju som sagt ha platina-blondt igen men tog mörkbrunt ändå. Kändes bäst så ..

love.♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0