galet!

Hejsan!

Skolan idag var väl bra. Efter skolan stack jag och Cissi ner på stan en snabbis sen hem. Stack på ridningen vid kvart i sex som vanligt på Tisdagar. Vi red ut & kan ju säga att de va lite galet. Jenne ramla av för Caramel ställde sig rakt upp. Sen höll hästarna på o tramsa sig o massa. Dom sista 10 minuterna fick vi rida självständigt på "grusplanen" i gropen. Elton var fan helt knas. Så fort ja krävde lite av honom eller ta piskan på lite lite så ställde han sig, bocka och sparkade bakåt. Jeffla cp-häst! Maxiumus gjorde typ det samma med Lovina & Izzy med Vera på haha. Våra hästar e knaaaaas.. Men vi gillar dom ändå. Även fast jag satt som en kung i sadeln när han tramsa omkring så kändes det nästan ett tag som att jag skulle åka av jag med. För han är inte rolig när han först ställer sig upp sen ned med huvudet direkt o ba sparkar till. hehe :p
Nej nu ska jag inte sitta här längre.


love.♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0