Jack

hejni!

har precis kommit hem från stallet. red maximus & det var markarbete med några hinder. Gick så jävla bra i början, han ställde sig upp lite på volten oså men helt okej, sen när vi skulle hoppa gick det väl .. lite sämre ;) han är så jävla på när det är bommar framme & sen galopp.
så han galopperna på fint men när jag vänder in mot hinderna så ba sticker han iväg i 20000 kilometer/h. han drog över ena hindret sen på sidan sen över igen. Och jag tappa stigbyglarna med satt kvar. satt som rena kungen i sadeln hahah. sen vare ba o gö nytt försök, han drar på ännu mera än gången innan och rakt över allting sen typ nästan på vera som stog vid väggen. Galen häst !!!! trotts de, skrattar jag bara åt grabben.

Skolan idag va också chill. hade elevensval. ridning, såklart!
har aldrig skrattat så mycket i hela mitt liv som ja gjorde där. ledde patrik när han red och fyfan va vi två + sofie(ridläraren) skrattade när han försökte rida lätt :p
slutade lite tidigare så då stack jag till Jack direkt. Vi gjorde inte speciellt mycket. snackade och hade det mysigt.


love.♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0