lov om tre dagar (y'

hejhej!

Måndag: slutade halv tolv så tsack direkt till malin. Vi åt sen tog vi bussen till stallet. Longera Wilma & jag red lite på henne. Våran film när jag rider vart ju så himla bra haha. Ser ut som en jävla kamel på henne. Mjukisbyxor som sitter helt skelt, tjocktröjja och sen en toffs på huvudet. sött! Efter det så kom hennes mamma & vi stack hem till Malin. satt vid datan, snacka, åt och sen vid sju tog jag bussen hemåt. Satt mig direkt vid datan och fortsatte med min blogg-header som jag hållt på med i tre dagar. När jag skulle lägga till sista ordet så hänger sig datorn totalt och jag fick börja om..

Tisdag: skolan. Va slagsmål på morgonen mellan mina två kära små vänner. Var inte direkt kul för mig eftersom att jag står i mitten. Vill ju inte liksom bara gå till ena sen inte andra så jag hade det lite kämpigt..
Efter skolan så stack jag hem direkt. Åkte till stallet. Hoppning stog på schemat. Hoppa på en båge och sen bana. Red Elton och fan vad jag älskar den hästen kan jag bara säga. Han är ett litet busfrö men inget att bry sig om.- han sparka bakut och bockade när jag skulle fatta galopp. Så han flög iväg och började stutsa som fan. Sen när jag kom till samma ställe varje gång så bocka han och sparka till. Konstig häst det dära haha!
Hoppningen utöver gick riktigt bra. Han var super fin och go.

love.♥

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Ångrar fan att jag slog brudjäveln.. Hon var svagare än vad jag trodde.

Förlåt Julia, för att du hamnade mitt emellan allt. ♥

2011-04-13 @ 07:10:08
URL: http://waydownlow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0