världsbäst!

Idag så har jag och Elvira kommit fram till att vi har delad ekonomi. Vi delar på i stort sätt allting. Kläder, mat osv. Hon är mannen & jag är kvinnan i det hela. Vilket känns förjävla bra må jag säga er ;) skolan idag var rolig. men inte lika som den alltid är. För Jennifer stack så tidigt idag :( Efter skolan stack jag till Stållan och mötte upp Elvira. Vi stack ned på stan och åt, solade och gick och kollade kläder. Hon köpte en riktigt snygg jeansväst som jag själv velat ha. Imorgon är det fredag och det innebär helg, men innan dess är det nationella i engelska hela dagen..

love.♥


utan dig i mitt liv skulle jag inte fungera!

Kommentarer
Postat av: elvira

ÄLSKAR DIG MIN FRU! Och btw köp västen du också :* LOVE YOU

2011-04-07 @ 23:08:01
URL: http://elvirafirst.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0