you took my soul away

varför ska allting vara så svårt när det kan vara hur bra som helst
det ända jag vill är att ha dig vid min sida
att veta att du finns där när jag behöver någon mest
när allting verkligen är piss
som just nu.. när jag förlorat  dig, förgott
eftersom att det är du som har försvunnit så har jag ingen
jag vill bara att ska bli bra mellan oss
få allting att funka igen
bara skita i det som hänt och börja om från början
få en ny och fin start
för du vet att du är allt jag vill ha
jag begick ett misstag, jo jag vet
men du gjorde det också, eller aa för dig kanske det inte var det men hur som helst
du vet att du är den ända för mig så därför ber jag dig att komma tillbaka
du har alltid vart den ända trotts det som hände
du vet att jag mår skit för det
jag tänkte inte förens efteråt, när det var försent
du ska veta att du alltid kommer ha en otroligt speciell plats i mitt hjärta
vi ska kämpa tills sista lågan brunnit ut







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0