bara min

Hejhej!
I förrgår så hade jag och Anna lite fest hos henne. Hade verkligen super kul. Dock så vart jag väldigt aggresiv mot en viss person i huset .. Asso jag slog den inte eller så utan jag var bara meeer än pissförbannad på honom. Vi hade kul tills vakterna kom o det vart en tjock böter för oss på 2400. Skulle varit 9600 kr men dom var snälla, som tur var, hehe! Igår körde jag första ridpasset på nästan hela sommaren. Gick skit bra. Hade Treacy, hon tyckte det var enormt jobbigt ett tag så då fick jag mig en liten flygtur fast jag satt kvar som tur var. Hon hoppa, sparka o bockade som fan ett tag. Knashäst! När jag kom hem så skjutsa mamma mig till Alexandra. Idag så ska jag och Alexandra träffa ett par vänner framåt kvällen.
Fler bilder kommer troligtvis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0