F*CKING PERFECT

Hej!! har precis kommit en efter en jobbig snickardag. var sjukt trött i början eftersom att jag låg och smsade till klockan 03.00 inatt.. haha det tog på krafterna! Vi fortsatte iallafall dagen med att göra klart våra bockar sen så började vi sätta upp väggar. Jag, Michelle och Emma är riktigt duktiga fan! Har baar funnits en viss person i mina tankar idag, hahaha. Emma o Michan bara skratta åt mig för det :( hehe. Efter skolan så stack jag och Emma till Rekarne för hon skulle lämna några papper om att hon bytt skola. Sen gick vi till Fröslunda eftersom att mina Tretorn ridstövlar äntligen har kommit, så skulle hämta ut dom. Nu sitter jag här och väntar på att klockan ska bli halv sju så man kan åka till Kungsör och Rida. Blir kanske inget skriva imorgon för jag ska nog till Putte efter skolan så då kommer jag nog hem sent. PUSS!


Kommentarer
Postat av: alex

snygg bloggen har blivit ;)

du kan svara te min blogg :)

2011-08-31 @ 11:46:08
URL: http://morenaandme.blogg.se/
Postat av: Vera

Gud va fin design! Har du gjort den själv? :D

2011-08-31 @ 15:33:22
URL: http://stylebyvera.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0