hemma hemma hemma

HEJ!
Min vecka på Gotland har varit super bra. Vi har både haft bra och dåligt väder, men bruna vart vi allt! Jag är faktiskt ovanligt brun kan jag lova er. För att vara mig efter fyra dagar sammanlagt i solen. Är riktigt skönt att vara hemma. Jag har sovit sjukt dåligt den här veckan. Dels har jag pratat med Alex i mobilen hela nätterna och sen dessutom gått upp tidigt. Vilket inte fungerade så bra märkte jag i slutet av veckan hehe.  En av dagarna så åkte vi in till Visby och shoppade en massa. Åt på resturang osv. Knappt så jag vill säga det här men fyfan vad vi har tjockas mat o godis den här veckan. Har ätit pizza TRE gånger hehe.. Så idag vart det gymmet med Anna. Båtresan hem var inte alls kul för jag frös som bara den när ja skulle försöka sova :/ Nej nu ska jag inte babbla en massa. Ska fortsätta kolla film med Anna för senare ska jag troligtvis träffa Alex :) Hoppas ni haft det bra!
( massvis med bilder kommer upp sen, har inte min dator just nu )
love.♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0