I give up

Hejhej! Har fortfarande inget internet pga sladden är sönder. Men men.. Bloggen lider dock ganska mycket. Har sovit med alex gala veckan förutom i torsdags och lördags. I förrgår så stack vi till Simon på krök. Det slutade med att jag var ensam tjej med killarna. Hehe! Skulle ha sovit hos putte men sen tvinga mamma och pappa mig att ta bussen hem. När ja kom hem somnade jag men världens huvudvärk.. Har iallafall sovit i stan inatt hos annas pappa. Hon och jag är helt ensamma här tills imorgon. Nice! Men ska fixa mig nu. Ha det! Love.<3

Kommentarer
Postat av: Raggar Jens

Tjenare bruttan, hur raggar man på en sån vacker brud som dig? jag är en ensam raggare här uppe i norrland som letar efter ett pök

2011-08-16 @ 23:53:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0