KUNSKAPSCOMPANIET BYGG VARE JA..

Hej! Skolan idag var grymt kul. Vi var i bygghallen och byggde en massa. Dessutom så har Michan och Emma också börjat i min klass idag. Skönt att få några tjejer till klassen. Dagen slutade vid halv tre vilket var skönt. Den här dagen gick ruskigt fort tycker jag allt! Men det är ju så, när man gör nått kul så flyyyger tiden iväg för en. Bara på't imorgon igen. Några killar i tvåan(?) vissla efter mig när jag gick förbi dom, gud så skämmigt :( fast dom skämdes mera när dom insåg att jag kom tillbaka sen igen haha! En snabbis efter skolan så träffade jag Vira. Vi gjorde väl inte speciellt mycket hehehe, som vanligt då! PUSS/J


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0